Sömnig

Freja har senaste dagarna varit lite extra trött och hängig pga ögoninflammationen och förkyldning. Så ibland somnar hon i soffan. Så söt när hon somnar lite här och var 💖 Bara här i dagarna gick hon upp till mig helt oförberett och somnade i mitt knä på 2 sekunder. Så söt!


Idag fick hon i alla fall åka pulka bort till förskolan. Det var roligt! Imorgon skulle vi egentligen till öppna förskolan men det slog mig just att vi får skippa det då Freja är ganska förkyld och det finns många små barn/nyfödda där. Vill inte smitta några barn så rs-viruset börjar härja här. Det får bli en hemmadag! 💖




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0