Walk in skafferi

Idag har det varit städdag i köksförrådet. Kaos är bara förnamnet på hur det såg ut innan! Ändrade om så från typ städskåp så är det nu skafferi. Får se hur länge jag lyckas hålla undan Freja därifrån. Hon kan inte öppna den dörren än 😉


På em tog vi en runda in till ortens affär då vi hade ett paket att hämta. Sen åkte vi vidare till nästa ort (grannorten - där jag bodde innan) för att hämta paket nr 2. Blir ovant och omväg för mig nu när jag plötsligt får paket i nya orten. Jag är aldrig där medan jag på gamla orten är minst 1 gång i veckan. 

Haha, ja, man får va bra allt liten om man ska komma in här 😂
Betydligt renare men är fortfarande småfix att göra. Barnen ville dock inte att jag skulle få fortsätta 😊
Den här ska jag försöka omvandla till familjeplaneringsschema. En plats där det ska upp kalender, matschema och en "to do" lista. Hoppas jag får till det!
Paket x 2
Den ena innehöll nya kläder till Freja. Den andre var solkräm nu inför soliga dagar. Evy mousse verkar ha bra betyg 👍

Nu ska jag lyssna och se om åskan dragit förbi så jag kan kolla vidare på mitt program. Första åskan för i år 👍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0