Byte av gardiner 👍

Återbruk! 👍

Jag hade tillfÀlliga gardiner i kontorsrummet men nu nÀr jag börjat rensa ut hittade jag fyra lÀngder i skÄpet som jag inte kan ha i dessa fönster pga element. Skickade upp lÀngderna till min kÀra mor och fick dem omsydda till kappor!
Mycket bÀttre i ett kontor dÄ jag tycker de rosa har mer mysfaktor och passar bÀttre i vardagsrum och sovrum.
UrsĂ€kta stöket men utrensning pĂ„gĂ„r 😂
TvĂ„ vita lĂ€ngder och tvĂ„ mönstrade blir tvĂ„ uppsĂ€ttningar av gardiner 👍
Mamma sydde om samma sorts lĂ€ngder fast i annan fĂ€rg till lekrummet 😍 Älskar de!



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstÄende mamma. Bor i hyreshus pÄ landet med mina 2 barn och vÄra 2 katter.

RSS 2.0