6 maj 2017

I lördags hade vi ett så himla härligt väder! Hela dagen spenderades utomhus och jag hann med en hel del trädgårdarbete. Vi var på loppis på förmiddagen, åt glass på em, grillade till kvällsmat och tog det allmänt chill hela dagen! På em tog vi oss in en kortare runda för vila så jag passade på att ta en dusch medan båda barnen sov. Vilken solbränna man fått! Men jag tror faktiskt att jag bränt mig lite. Det brände när jag duschade och även kläderna skavde mot huden. Jag brukar annars inte lyckas bränna mig men denna gången kom jag inte undan helt! ;) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0