~ Ölands djur & nöjespark ~

Igår, måndags, begav jag mig med barnen och deras moster till Öland för att gå på nöjesparken! Vi har planerat detta sedan någon månad tillbaka och bokade deras egna stugby för övernattning. Så både igår och idag var vi inne i parken och underhöll oss!
 
Barnens outfit!
 
 
Vi promenerade bland djuren..
 
 
 
Självklart åkte vi massor av karuseller! Freja ville bara åka mer och mer hela tiden, haha!
Bilarna var helt klart favoriten! Hon vägrade verkligen gå ur så fick muta lite ibland ;)
 
 
Sen badade vi, kollade på olika temaparker, åt glass och mycket mer! En underbar semester helt enkelt!
 
Lille Wilmer hängde mest bara på. Lite gnäll men oftast snabblöst!
 
Jag är väldigt dubbel gällande djurparker. Mysigt att gå på men svårt att inte tycka synd om djuren som får leva på detta viset. En del djur saknar skugga, det är också för små inhängnader. Sanningen är ju att djuren mår bäst av att få leva fritt i naturen där de hör hemma.
 
Underbart i alla fall att få komma iväg på en semesterresa ihop med barnen och systern. Vi har haft jättetrevligt och otrolig tur med vädret! Sol hela dagarna. Idag blåste det dock desto mer men det var ändå mest varmt. Tack för sällskapet Marina!
 
Imorgon väntar något nytt och spännande...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0