~ Livet förändras ~

God förmiddag! Nu är 2017 här!
 
Jag tänkte att jag skulle göra ett nytt försök med att uppdatera bloggen. Väldigt mycket har hänt och mycket av sakerna får förbli "hemliga" då jag inte vill gå in detaljerat på allt som hänt. Men snabb översiktlig uppdatering:
 
  • Jag är numer ensamstående på heltid. (sedan slutet på september)
  • Barn nr 2 kommer nu i vår.
  • Jag bor kvar i lägenheten med Freja och katterna. 
Ja, det är väl det som hänt. Det största är alltså att jag är helt själv med snart 2 barn. 
 
Jag tror absolut inte att denna förändringen är något negativt för min egen del utan när allt bara faller på plats kommer jag antagligen vara lyckligare, piggare och ha ett högre tålamod! Tråkigt för barnens skull att deras föräldrar delat sig vilket jag aldrig önskade skulle ske. Men "tur" nog skedde det nu när det ändå verkar gå bra, eller hur man ska uttrycka sig. Freja verkar inte jättepåverkad av det hela. Får se senare när hon börjar förstå mer och reflekterar över allt.
 
Får se hur uppdateringen här blir framöver. Blir väl något inlägg någon gång ibland och när tid och orken finns :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0