Lek ute

I förmiddags var det mest städ och sånt tråkigt på schemat. Framåt lunch kom grannen upp på en kopp kaffe innan hon skulle på jobb. Segade igenom oss lunch och några timmar till innan vi tillslut begav oss ut med pulkan. Var bitande kallt idag, så blev inte särskilt lång stund ute men vi hann med pulkaåkning, gungor och lite snölek.


Freja brukar efter kvällsmat få se bolibompa innan läggdags men hon hann se vilket nästa program var innan tv:n stängdes av. Så vi dämpade ner ljuset lite extra så fick hon se Daidalos (Labyrint) också 😉 Tog sen ca 50 min innan hon somnade men både igår och idag gick läggningen smidigare än de gjort de sista veckorna. Inte massa skrik och tårar utan mer mys. Ikväll tog hon tag i min hand och la på sin kropp och där ville hon den skulle ligga. Hon verkar vilja ha koll på att jag inte försvinner. 💖




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0