Wilmers dop

Den 25:e juni döptes Wilmer i samma kyrka som storasyster. En plats som ligger mig varmt om hjärtat. De som arbetar där är väldigt duktiga på att få en att känna sig välkommen och älskad!
 
Allt gick väldigt smidigt hela vägen från start till mål tack vare min älskade familj! Inne i kyrkan var Freja knappt still en sekund innan hon skulle ta en ny vända runt i kyrkan. Hon känner sig väldigt hemma där då vi besökt öppna förskolan från hon var ett par veckor gammal bara. Wilmer visade sig på bästa sida och det gick som planerat!
 
Efter cermonin blev det en liten fotostund och sedan gick vi över till församlingshemmet och fikade samt öppnade presenter. Tårtan tycker jag blev väldigt god, kanske liite för mycket chokladsmak men annars blev dem jättegoda! Den ena tårtan hade jordgubbsmousse som fyllning och den andra (om jag inte missminner mig efter 2 månader) hade blåbärsfyllning. Sedan var det chokladfluff i och runt hade jag spacklat med vitchokladsmörkräm!
 
 
Freja älskade alla ballonger ;)
 
 
Det enda jag kände var väldigt tråkigt var att pappan stack direkt efter cermonin inklusive ett par till från den sidan. Det var inget hej eller någonting så det var verkligen jättetråkigt för barnens skull att inte kunna hälsa ens på dem och sedan då att sticka utan något hejdå osv... Men men, inget som jag kan påverka ändå utan jag får bara acceptera läget. Barnens farmor och ena faster var i alla fall kvar och firade lille Wilmer! Sen även barnens gammelmormor och gammelmorfar (kanske det heter) på pappans sida stannade kvar men dem räkande jag extra med att de skulle komma. Underbara personer de där 2 <3 Jag känner i alla fall att det på något sätt är tur att Freja på något vis vant sig. Hon vet att jag är hennes trygga punkt och vänder sig till mig för att tanka trygghet och kärlek. Hon är trygg mot alla odds och det gör mig glad <3
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0