En liten son föddes 💖

I tisdags den 4 april föddes lille Wilmer! Allt gick jÀttebra men extremt fort! Jag ska framöver nÀr tid ges skriva en förlossningsberÀttelse och dela med mig av den men tid vettitusan nÀr jag fÄr, haha!


Första veckan har gĂ„tt vĂ€ldigt bra. Freja anpassar sig sakta men sĂ€kert. Hon Ă€r inte helt överrens med att nĂ„gon mer krĂ€ver mammas uppmĂ€rksamhet men hon kĂ€mpar pĂ„ 😉 KvĂ€llar och nĂ€tter gĂ„r superbra. Jag trodde Freja skulle vakna nĂ€r Wilmer börjar skrika men hon sover sig igenom nĂ€stan alla gĂ„nger. Wilmer vaknar mer eller mindre bara en gĂ„ng per natt och dessutom sover han större delen av dagen ocksĂ„. SĂ„ Ă€nnu Ă€r han vĂ€ldigt lĂ€tt vilket passar mig bra. 

Idag var barnen och jag tillsammans med deras mormor i stan och köpte alla bra-att-ha saker nu nÀr jag flyttat till hus. Bland annat grÀsklippare, vattenslang, redskap till landet, skottkÀrra osv. Blev Àven en grill samt utemöbler sÄ nu hoppas vi det blir fina dagar framöver sÄ man kan inviga grillen!

Annars har jag i alla fall att göra. TrÀdgÄrden behöver ju fixas till och en del jag köpt idag mÄste monteras. Synd bara att vÀdret Àr sÄ dÄligt - det blÄser som tusan sÄ det gÄr knappt vara ute just nu.

Imorgon ska jag faktiskt jobba ett par timmar pĂ„ eftermiddagen. Syrran hade struligt med assistenter sĂ„ hon kommer ut och myser och leker med barnen 😍 PĂ„ förmiddagen ska vi eventuellt till öppna förskolan. Har inte bestĂ€mt mig helt Ă€n sĂ„ det Ă„terstĂ„r att se!

Hoppas ni fÄr en bra vecka!




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstÄende mamma. Bor i hyreshus pÄ landet med mina 2 barn och vÄra 2 katter.

RSS 2.0