~ Träning ~

Nyss hemkommen efter ett spontant tränings-pass med Sandra (min äldsta syster). Det har nyligen öppnats en hinderbana i stan och den åkte vi till och prövade. Sandra är van vid träning, hon tränar många dagar i veckan, och hon har kört flera Toughest. Jag har dock inte tränat så mycket på ett par år och det märktes! Fy fan, jag är helt slocknad här i soffan framför tv:n, haha! Vi körde 2 varv runt banan och sedan tog vi en löpningsrunda runt sjön, 4,5 km (30 min). Tog inte många meter innan jag fick håll men jag bet ihop och sprang hela vägen, phu!
 
Haha, vilken stil ^^
 
Jag har för övrigt fått en jäkla förkyldning. Näsan är täppt, halsen värker och alla leder värker. Hopplöst.. Förvånad att jag ens tränade idag. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0