Olycka..!

Insåg just att mitt inlägg som var syftat med att komma upp igår kväll, misslyckades.. Så här kommer det igen!
 
Ey! Världens upplevelse jag var med om idag!!!
 
När jag var påväg hem från jobbet nyss så blev jag omkörd, vid en skymd sikt, av en dåre som inte tog någon hänsyn på mötande bil. När det bara var någon meter kvar mellan mötande bil och dåren så kom han över på rätt bana. Pju! Men gissa vilken bil han nästan krockade med i typ 150 km/h!?!?!?

POLISEN!! Haha! Jag ser i backspegeln hur polisbilen gör en total tvärvändning och kör full fart efter dåren! Hoppas jävlar de fick tag i honom, fy fan alltså!! Kunde blivit en stor jävla olycka med mig inblandad!!
 
Då det inte blev någon olycka dock så ser jag endast det komiska i det hela med att de nästan krockade med polisen, vilket innebär troligt indraget körkort pga händelsen. För den olyckan som kunnat bli hade inte skett om personen i fråga hade hållt hastigheten och inte kört om vid skymd sikt.
 
Ett tips - håll hastigheten och håll ögonen längre fram, inte där er bils nos tar slut ;) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0