"Om jag får drömma fritt.."

.. så skulle jag bo på en gård ute på landet tillsammans med min sambo och dotter. Vi skulle haft ett syskon till Freja och så skulle vi haft både höns, hund och våra katter. Miljön skulle vara lantlig med en stor laudgård och gärna lite skog och mark. Till det en traktor, fyrhjuling och andra användbara maskiner. Jag vill kunna plantera lite blommor, men främst potatis, bärbuskar, fruktträd och grönsaker.
 
Vi skulle varit hyfsat ekonomiskt oberoende och haft möjlighet att resa minst 1 gång om året. Jag hade hittat ett arbete där jag skulle haft möjlighet att klättra i karriärstegen och gjort något jag verkligen trivs med och brinner för. Arbetet hade jag gärna gjort på 50% för att sedan ägna resterande 50% åt familj och gården. Jag vill ständigt utmanas och vara mer aktiv rent fysiskt. Helst hade jag inte behövt tänka på mina leder och att jag bör undvika saker. Jag vill gifta mig, hålla på med inredning och så hade jag väldigt gärna haft en jeep eller annan rymlig och fräsig bil ;) 
 
 
Hur hade du levt om DU hade fått drömma fritt?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0