Long time ago

Halloj! Har ni lika bra väder som vi? Så otroligt skönt med sol! Jag tänker inte komma med några ursäkter, jag har bara varit lat och oinspirerad till att checka in här, speciellt i denna värmen. Vi har i alla fall sedan sist fixat färdigt på balkongen (i stort sätt) där jag blev väldigt nöjd! Hoppas jag bara får inspiration till att sitta där också. Haha!
 
 
 
 
 
 
 
 
Någon som har koll på vad blomman nedanför är för sort? Fick den av grannen men har dålig koll på vad den heter!
 
 
Mattan är väldigt populär, här ligger Henry!
 
Kims nya sovplats.. Suck!
 
Det blåa nätet är både opraktiskt och fult, men katterna har ett hinder i alla fall så de inte trillar ner eller smiter. Problemet är väl att det blivit så mycket hål då de biter sönder nätet istället. Vi har dock inte möjlighet att få upp något annat nät verkar det som eftersom att vi inte kan fästa någonstans. 
 
Men överlag tycker jag att balkongen blivit väldigt mysig med alla växter och bär! I nuläget har jag planterat vinbär, smultron, sallat, morätter, krusbär, kryddor, tomater och jordgubbar. Kan bli gott i sommar! Blommorna som är planterade heter Pensé. 
 
Hur tycker ni att balkongen blev? Ge gärna feedback! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0