Förlossningen-besök

Idag vid lunch beslöt jag mig för att ringa förlossningen då jag har mycket sammandragningar och en hel del smärta. Börjar även tröttna på att inte få sova riktigt på nätterna. Så vid 14 fick vi tillåtelse att åka in för en kontroll vilket resulterade i ctg. Den visade sammandragningar var 5-7 minut. Sen gjorde hon en undersökning som visade att jag öppnat mig 2 cm samt att livmodertappen har minskat 2 cm. Livmodertappen var dock fortfarande bakåtriktad men ändå, bara 2 cm kvar :) Så det är nog inte så jättelångt kvar nu. Imorgon har vi ju Bf! 

Fick med mig lite smärtstillande samt en sömntablett hem så inatt kan jag förhoppningsvis sova!

Undersökningen slutade dock med en blödning men det är ingen fara. Dessutom tror jag hon retade igång det lite då jag faktiskt har ondare nu! Hoppas det blir värre ;)


Här låg jag i ca 20 min :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0