Kroppens reaktioner på resan i Berlin

Det går ju inte riktigt att "fly" från värken man har i kroppen även om man så skulle vilja. 
 
Resan till Berlin tycker jag ändå gick bra men jag var ganska rejält trött då jag åt åksjuketablett. Väl där nere var jag lite stel men inte mer än vanligt. 
 
Det var inte fören under onsdagen-fredagen som jag hade riktigt ont i kroppen. I onsdags gick vi ju runt i Sachsenhausen vilket gjorde ont från topp till tå (mer eller mindre). Framför allt knäna och höfterna gjorde hemskt ont. 
 
I torsdags gick vi väldigt långt och eftersom att jag inte hann återhämta mig från onsdagens äventyr så började kroppen tidigt att göra ont under torsdagen. Det är inte det minsta skönt!
 
Fredagen hade jag då inte heller hunnit återhämta mig ifrån både onsdagens och torsdagens upplevelser vilket gjorde hemresan väldigt obekväm. Jag satt och vred på mig mycket då framför allt ryggen, knäna och fotlederna gjorde ont. Även händer, fingrar och nacken kändes en hel del.  Så min hemresa bestod mycket av sömn. 
 
 
Fråga gärna om ni undrar något! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0