~ Årets midsommar ~

Jag ligger långt efter i uppdateringen och började kika igenom lite bilder. Insåg att jag slutade blogga strax innan midsommar..!
 
Midsommar var helt okej. Åt lunch hos mina föräldrar och sedan åkte jag med barnen till byns midsommarstång och lyssnade och såg på dansen. Där märkte man tydligt av hur svårt det är att vara ensam förälder på 2 barn. Jag kunde ju inte bara ställa Wilmer och dansa med Freja runt stången utan vi höll oss allihop vid sidan av istället. Men Freja lekte en del och hittade en tillfällig "pojkvän", haha! Hon började följa efter en liten kille och började sedan krama honom flera gånger, hur ska det sluta när hon är äldre?? Annars spenderade vi kvällen hemma. Jag och Freja åt lite grillsten innan hon gick och la sig. Själv satt jag i soffan och såg på film. Tanken var att min ena syster skulle komma ut men hon var lite krasslig så det blev inget.
 
 
Tänkte jag skulle berätta om dopet också då jag tydligen missat det med ;) Får se vilken dag det kommer upp! Håll utkik!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0