Vila!

Nu äntligen så är jag ledig och ska inte jobba förens onsdag är planen! Riktigt skönt!
 
Igår var tanken att jag skulle hjälpa till på min systers hundgård då hon har åkt iväg på skidresa nu. Hon åkte igår morse och jag skulle då gå en promenad med den sista hunden Maxi på dagen och så skulle han bli hämtad på kvällen sen. Dock kom aldrig husse inom avtalad tid vilket gjorde mig lite irriterad. Men det visade sig att han varit utomlands men missade flyget hem! 
 
Så nu har vi en riktigt söt och trevlig hund över helgen som bör bli hämtad på söndag vid lunchtid!
 
Annars idag så har jag äntligen börjat göra sådant som jag har längtat efter! Jag städar och försöker även göra en budget för ekonomin så vi har lite koll. Får se om jag lyckas med den, annars får mor min komma hit någon dag och hjälpa mig ;)
 
Men just städningen har jag trots allt saknat. Att få ha ordning och göra saker på mitt sätt. Sambon har ju fått sköta det innan men det ligger mer i mitt intresse så nu efter jag slutat jobba så mycket så är det min tur!
 
 
Gjorde även en genomgång i skafferiet och fixade iordning där :)
 
Min lunch fick bestå utav jordgubbskräm då sambon mekar med grannens bil och ändå inte äter hemma. Han gillar av någon anledning inte hemmagjord kräm, konstigt.. :) Så passade på att göra till mig! :)
 
 
 
Ikväll väntas gäster då vi ska ha taco/- filmkväll med vännerna! Ha det bra! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0