Bettfysiologen

Idag var jag hos bettfysiologen där de konstaterade att min käkled har blivit bättre! Även jag själv märker ju att den är bättre men den är ändå inte som den var förr. Jag fick i alla fall min bettskena slipad samt en tid för att gå igenom andra övningar som jag ska göra med käken för att förbättra den. 
 
Sambon min var även med in så under tiden så körde han en lektion på körskolan och sedan åkte vi till Tassar & Morrhår där vi kollade på Marsvin! Han och jag har nämligen bestämt oss för att köpa två stycken när vi flyttar så att vi har något mer liv i lägenheten. Man kunde köpa "paket" där det ingick 2 marsvin, en bur, en påse hö, en påse spån samt en vattenflaska. Så det paketet lär väl vi köpa när det är dags :)
 
Jag längtar!! :D
 
Bild: http://www.ringkobingdyrecenter.dk/dk/pasningsvejledninger/marsvin.html (9/9-14)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0