~ Dagens schema ~

Idag har förmiddagen bestått av att tvätta (ingen som använde tvättstugan så får passa på!), ta ner utväxta kläder i källaren då Freja växer så de knakar. Eller okej, om jag ska vara ärlig har dessa utväxta kläder legat i garderoben i säkert ett halvår. Jag har bara inte tänkt på/orkat ta ner dem, haha! Annars plockar och donar jag lite i lägenheten och vilar. Foglossning är inte att leka med så mycket soffläge om dagarna just nu.. 
 
Jag har också passat på att slå in en present då Freja och jag ska på kalas ikväll! 
 
På tal om kalas.., Freja fyller ju hela 2 år snart! Vad fort tiden går! Jag måste få färdigt inbjudningskorten och börja planera inför hennes kalas. 1 present är i alla fall klirad. Hon älskar cyklar av dess olika slag så jag har köpt en balanscykel till henne. Hoppas hon växer lite till på längden bara så hon kan börja använda den när hon får den!
 
Nu ringer larmet så ska ner till tvättstugan igen för att skifta till tumlare!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0