Vad hände!?

Ja, alltså det kan man ju undra! Freja var på fsk som vanligt idag. Själv passade jag på att städa undan lite och bädda rent. Hann även med att sy en del på bebisens tygblöja så snart är denna med klar 👍Sen hämtade jag Freja och vi donade i hemmet lite, städade hennes rum och allmänt tog det lite slappt. Jag brukar varva ner lite efter lunch för att både själv vila lite men också för att Freja ska få pausa lite efter fsk. När kl var matdags insåg jag att Frejas utbrott varit otroligt lugna, hon har inte visat ett enda tecken på trötthet och varit på ett chill humör hela dan. Vi kollade som vanligt på bolibomba (och så valde jag att släcka ner belysningen en del för att se om de kunde hjälpa henne varva ner). Hennes läggningar har ju inte varit en dans på rosor de senaste veckorna. Men när de var typ 10 min kvar av bolibomba hör jag henne säga "sova" samt teckna det. Men hon fortsatte kolla på bolibompa men så fort det var slut sa hon "tanden" vilket innebär borsta tänder. Stämmer, svarade jag. Sen bara följde hon fint med i omklädning osv och gick in och la sig. Hon pratade inte massa, lekte inte och hon skrek inte. Sen somnade hon på 10 minuter! Lite skillnad mot hennes 1-2 timmar som det varit innan! Jag låg jämte henne vid insomning men jag är så chockad att det gick så fort! 😱 Wow! Hoppas bara inte det var någon engångsförteelse.. 😉

___________________

Vårt mellanmål idag blev fruktsallad och så lyxade vi till det med glass som topping 💖




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0