Sommarstugan!

I tisdags bestämde vi oss för att spontant dra oss ut till sommarstugan då det skulle bli så fint väder. Vi sa till förskolan när vi hämtade Freja i tisdags att hon blir ledig resten av veckan av just den anledningen. Härligt med lite ledighet!
Vi packade ihop oss och efter att jag jobbat färdigt i tisdags så åkte vi ut! Vilken härlig kväll vi fick, så skönt! Dagen efter, alltså i onsdags, var vädret inte alls på vår sida dock.. Det blåste, regnade och var väldigt kallt. Så istället för att stanna tills torsdag som planerat så åkte vi hem på onsdagkvällen, ångrar mig inte alls då torsdagen också var kallt och vindigt. 
 
Bjuder på lite bilder från "semestern" - Hann ändå få lite gjort som måla lite och rensa bort det fallna trädet!
 
Freja hann till och med ta årets första (kalla) dopp! :D
Lite spel på kvällen fick de också bli med älsklingen <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0