Kökssoffa

Vilket vackert väder det har varit hela dagen! Dagen började vid 7 tiden, men vid 8 blev det frukost och följande på schemat stod det städning. Vid lunch bjöd vi upp grannen och tillagade munkar som sedan ledde till att vi satte oss ute i det fina vädret. Hela eftermiddagen har jag varit ute idag och det syns faktiskt en del på kroppen då jag fått lite färg! :D 
 
Jag donade lite uppe på balkongen vid 4 tiden och fixade så att katterna kan vara där ute utan att kunna rymma = nät. Vi käkade runt halv 6 och vid kl 6 gick jag och sov 1 timme för att sedan kolla på ett avsnitt av Game of thrones med sambon. Det var ett bra tag sedan vi såg dem nu då avsnittet vi var på krånglade. Men nu är vi på G!
 
Men med lite sömn idag så vet jag inte alls hur det kommer gå inatt. Jag är liksom ganska trött redan nu.. När det är så fint väder så har jag lite svårt att gå in och lägga mig, jag vill vara ute och njuta!! 
 
Då jag glömde min kamera ikväll så får ni nöja er med mobilbilder. 
 
 
 
En solhatt från mormor, men som Freja gärna drar av ett par sekunder efter jag satt på den..
 
 
"Snygga" blå stolar som jag hämtat nu precis innan jobbet. Dessa ska jag slipa, måla och bygga om till en kökssoffa är tanken. Hoppas jag lyckas!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0