Playground | Fire

God kväll på er! Hoppas ni haft lika bra vårväder som oss. Vi har haft ganska varm och skön dag, även om solen inte kom fram helt. Freja och jag valde att promenixa till hennes farfar då vi skulle grilla korv där. Vi gick lite tidigare för att hinna stanna till vid en lekpark och leka av oss lite. Det var så skönt! Jag la mig i kompisgungan ett par minuter, först med Freja och sedan själv, och med detta vackra vädret så kändes livet så härligt! Jag glömde bort alla måsten och blev så lugn i mig själv. Otroligt, det var längesedan jag kände det lugnet så det var riktigt skönt!
 
 
Sedan blev det grillning! Härligt att grilla korv på pinne ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0