7 km promenad!

Från att fundera dagligen på vad man ska göra när man är hemma med en liten så har dagen varit väldigt aktiv! Vid 11 tog jag vagnen med Freja och gick till hennes farfar (enkel väg 3,5 km) där hennes pappa väntade med bilen. Väl framme så sov Freja så gott (som hon gjorde hela promenaden) varav jag och Tommy började städa bilen både invändigt, utvändigt samt att vi vaxade hela bilen. Nu är den skinande ren! (Mer eller mindre ;) )
 
Sedan när vi skulle köra hem (klockan var runt 17) så startade inte bilen!! Suck! Batteriet verkade vara urladdat trots att vi inte haft igång någonting.. Aja, bara att sätta den på laddning då.. Men då jag började bli väldigt trött samt fått så ont i lederna efter all städning och vaxning så kände jag inte för att vara kvar längre. Så jag tog vagnen med Freja igen och gick de 3,5 km tillbaka hem igen. Kan ju dock nämna att de erbjöd skjuts ner med farfars bil istället men kändes krångligt när vi redan lagt över Freja i vagnen igen. Sen mår man bra av att promenera! 
 
Men nu är jag då helt slut efter att ha varit så aktiv i 7 timmar samt gått ca 7 km så nu ska jag gosa ner mig i soffan med Freja, lite godis samt en film!
 
Ha en bra lördagskväll alla! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0