Korvgrillning!

Idag var vi bjudna på lite korvgrillning hos sambons pappa. Dock valde vi att göra så att sambon åkte upp i förväg då han skulle skruva lite på ett fordon som han mekar med. Jag ville gärna gå dit så det slutade med att jag idag har lyckats gå 3,4 km idag! Dock var det väldigt halt vilket ledde till att jag var nära att halka omkull några gånger, men jag stod på "alla" 2 benen :D
 
När vi hade grillat så gick vi in och spelade kortspel ihop i nästan 2 timmar. Därefter gav min rygg upp så då åkte vi hem igen. Jag låg i soffan i ca 2 timmar innan vi gjorde kvällsmat så att min kropp kunde vila lite :)
 
 
Imorgon har vi besök till barnmorskan vid kvart i 9. Får se vad hon säger om SF-måttet, hoppas det går åt rätt håll! 
 
Sen blir det jobbvecka igen för min del men denna gången bara fram till torsdag så 4 dagar bör jag orka! 
 
Hoppas er vecka blir bra! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0