Barnmorskan v. 34+3

God eftermiddag!
 
I förmiddags befann sig älsklingen och jag hos barnmorskan där det bara blev positiva besked! Lillen har växt på sig och nu var SF-måttet på 32,5 cm, alltså 4,5 cm mer än sist! Hjärtljudet hade stigit till 154 men det är ju också helt normalt!
 
Just nu sitter jag på jobbet där det tyvärr är lite att göra då leveranserna är försenade. Jag har dessutom ganska ont i både fotled och höften så har svårt att gå runt massa. Det är i alla fall 3 timmar kvar av dagens pass så sen ska jag ta tåget hem, som går 18:49, och sen äta kvällsmat. Resten av kvällen blir vila och dusch för att sedan jobba imorgon igen!
 
Åh, vad jag längtar tills att vara mammaledig! Ta allt i min takt och få tid på mig att fundera på vad det är jag faktiskt vill i livet. Vad jag vill jobba med framför allt!
 
Sen längtar jag även till häriga vår-promenader med vagnen och bebismys! <3
 
Ge mig mars NU :D
 
Tänk, att om ca 5 veckor är lillen här <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0