Veckan!

Ja, lite dött här. Nu i slutet av graviditeten så orkar man verkligen inte mycket. Den energin man har lägger man på sig själv! 

Men i måndags träffade jag två vänner (som jag numer inte träffar så ofta) och vi lagade lunch ihop samt spelade spel. Uppdaterade varandra om det senaste osv. Det var riktigt trevligt! 

På onsdagen tog jag mig in till sjukhuset för nytt besök hos barnmorskan, vilket gick bra.

V. 38+5
Sf: 32,5 cm (-1,5)
♡ 135
Blodtryck: 110/70

Inga andra synpunkter. 

Annars så träffade vi Tommys mormor och morfar i torsdags en sväng och träffade deras nya hund. Blev lite skvaller och så! Mys!

På kvällen kom Ida (grannen) förbi och snackade lite skit med oss :)

Fredagen fick bli en runda till stan då jag skulle till bettfysiologen för ny kontroll. Visade sig att det går åt rätt håll med käklederna! Dock finns det en fundering på att komplettera min hårda bettskena med en mjuk. Så får se vad som sker där :)

Imorgon ska vi åka och fira min andra syster som fyllt år (igår). Ska bli bjudna på mat vid 12 så ikväll blir det nog ytterligare tidigare läggning så man orkar vara social!

Jag känner verkligen av nu att kroppen förbereder sig! De senaste två kvällarna, och även ikväll, så har jag ganska onda känningar i livmodern. Inget regelbundet än men något kan va på g snart :) Hoppas!

Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0