Promenad!

Idag började morgonen vid halv 10 av ett samtal med min mamma. Efter frukosten valde vi att äntligen slänga ut vissna växter då jag misstänker att det är dem som dragit åt sig alla dessa bananflugor som vi har.. 

Jag har varit ute på en minipromenad nu vid lunch som resulterade till att träffa gamla lärare på skolan! Mysigt! Efter det så gick jag till kupan för att leta efter en krydd/handdukshylla till köket, dock utan resultat. Kom istället hem med lite galgar som de gav bort gratis. Har lite få i min garderob så passar på när de inte kostade något! 

Sambon är just nu på ett slags möte genom arbetsförmedlingen och när han sedan kommer runt 4 så packar vi ihop oss och åker till Ikea för att införskaffa nya växter då det ser totalt tomt ut i vardagsrummet! Tråkigt med vita väggar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0