Paket!

I söndags beställde jag äntligen en bärsjal som jag länge suktat efter! Idag fick jag sms om att jag kunde hämta ut den på ica. Så i 1 timme ungefär har jag använt den och hittills tycker jag den fungerar väldigt bra. Men den var krånlig att få på sig först. Den känns nästan lite väl liten men jag tror den töjer ut sig och blir enklare att hantera efter att jag tvättat den. Det står i alla fall att man egentligen ska tvätta den först men idag fuskar jag!
 
Den är i alla fall praktiskare än bärselen vilket är väldigt skönt! & Freja somnade så gott i den direkt också!
 
Jag kommer göra ett inlägg om hur jag tycker den är efter att jag använt den ett tag och hur jag tycker skillnaden är mot en bärsele :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0