Kväll igen

Nu är ytterligare en dag till ända. Idag blev det inte mer gjort än det jag tidigare skrev. Förvisso har jag gjort två samtal gjorda men utan någon vidare framgång.

Vi har nämligen inte fått vår nyckel till lägenheten än och inte fått någon tid för att hämta den. Det är ju bara 1 dag kvar nu så lite info hade varit bra!

Det enda jag vet är att vår hyresvärd inte fått tag i den nuvarande hyresgästen vilket lett till att ingen besiktning är gjord än...

Hoppas verkligen vi kan flytta på onsdag enligt plan!!

Nu ska jag släcka sänglampan för att vila upp mig inför en arbetsdag. Jag börjar kl 11 imorgon men ska vara hos barnmoskan vid 08:30 så det blir en lång dag!

God natt! ♡



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0