1:a adventpynt

Idag var jag först hemma hos mina föräldrar som sagt och bakade pepparkakor med min mamma och äldsta syster. Min andra syster kom förbi en sväng och skulle hämta sin hund samt äta lite lunch där med. Gott med deg och nygjorda pepparkakor! 
 
Sambon var under tiden i stan och handlade lite förnödenheter till oss.
 
Efter att vi ätit osv. så åkte jag och sambon hem igen och städade lägenheten och började adventsspynta lite. Vi bestämde oss sedan för att åka till julskyltningen som var i stan idag så blev en runda där med. Jag hittade en klänning och tillhörande strumpbyxor som jag tänkt ha under julbordet som vi ska på lördag. Kommer nog även använda den i jul med :)
 
Vi sprang även in en runda i mataffären med då vi kom på lite saker som behövdes till advent. Lite batterier, saker till adventsljusstaken osv.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0