Hur var föreläsningen?

Jag tycker att föreläsningen var väldigt bra. Dock fick jag inte svar på problemen jag har med käklederna då hon inte var insatt i det.
 
Men för övrigt var det en informerande och bra föreläsning som gav lite mer information. I alla fall en samlad information. Annars har man läst olika saker på olika sidor som man själv fått sammanfatta i huvudet. 
 
Det blev lite mingel både under fikat men även efter att det var slut. De bjöd på frukt, vattenmelon samt rulltårta med tillhörande drickor. Jag valde dock bara vattenmelon då jag inte var så sugen på något mer. 
 
Men efter 40 mil i bil känner sig kroppen ganska färdig. Jag har ont från topp till tå och känner att tröttheten börjar komma ikapp. Huvudet spänner och ögonen börjar "flacka".
 
Kan även nämna att min mamma tyvärr inte fick diagnosen EDS men som de sa på föreläsningen idag: Har dottern EDS så har du EDS. Mamma fick bara "Misstänkt EDS". Hur det nu går ihop med faktan, det vet ingen..
 
Nu säger jag godnatt för ikväll. I morgon väntas plugg inför fredagens religionsprov. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0