EDS-föreläsning

Idag ska jag och min mamma till Kisa och lyssna på en föreläsning om EDS där Britta Berglund ska föreläsa. Idag får även min mamma förhoppningsvis sin diagnos också, precis innan vi åker till Kisa, då det är stor chans att även hon har den. 
 
EDS är nämligen direkt ärftligt så mamma vet med hög säkerhet att hon också har EDS då hon har "kraven/symtomen".
 
Tar dock strax över 2 timmar att åka så efter att mamma varit hos läkaren så ska vi åka. På vägen stannar vi till och köper varsin sallad så vi bara kan stanna till och äta lunch utan att anpassa oss vart det finns matställen, det är smidigt.
 
När vi var på vårruset så fick vi rabatter på sallader så vi kan köpa sallader för 40:- och få det gratis! :)
 
Angående EDS-föreläsningen så tycker jag det ska bli intressant att höra om EDS då det är ganska nytt för oss. Dessutom träffar vi andra i samma situation också så får se om man går fram till någon :)
 
Nu ska jag packa ner det jag ska ha med mig, sen åker vi! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0