Baka grova frallor!

Idag är tanken att jag och T ska baka frallor till mellanmålet i eftermiddag. Jag hittade ett recept på nätet som jag har tänkt prova. 
 
Jag kan väl inte påstå att jag har bakat bröd/frallor så mycket tidigare så det ska bli intressant att se om det blir gott! :)
 
Jag har också funderat på att baka muffins med chokladbitar i då vi har choklad över sedan vi gjorde snickers-kakor tidigare i veckan.
 

Ikväll kommer T´s föräldrar hit då vi ska bjuda på mat och börja planera T´s och min student! :) Tänkte grilla och ha kokt potatis och tsatsiki-sås. Gott :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0