Ny vecka, ny dag

Måndagmorgon och jag har mycket att göra innan jag börjar skolan. 
Jag ska..
* ..Boka om dhl-leveransen då jag väntar ett paket men råkade boka den samma dag/tid som min tid hos bettfysiologen. Typiskt mig. (Har dessutom problem med ombokningen genom internet så måste ringa dem för att ändra tid/dag)
* ..Tömma diskmaskinen.
* ..Frysa ner kött.
* ..Mata fåglarna.
* ..Städa rummet.
* ..Samt andra småsaker som klä på mig vettiga kläder, äta frukost o.s.v.
 
Helst ska jag hinna plugga också! 
 
Jag ska åka hemifrån kl. 11:15 är tanken. Skolan börjar 12:40 men jag tänker äta i skolan idag då de serverar Kycklingkebab med mildsås och rostad potatis! De låter i alla fall gott! :)
 
 
Nu är det dags att sätta igång, jag börjar med DHL.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0