Vem är jag?

Hej!

 

Till en början tänkte jag berätta om vem jag är och vad min tanke är med bloggen.

 

Mitt namn är Sofia Kjellsson och jag är 18 år. Mitt liv består av skolan, lite arbete vid sidan av och vänner. Jag har ett visst intresse av fotografering men efter att jag började min utbildning på gymnasiet (Estetiska programmet) började mitt intresse avta. Så nu fotograferar jag bara när jag själv känner för det i stort sätt. Jag har en pojkvän sedan snart 5 år tillbaka (förlovade sedan 2 år). 

 

Jag har ett starkt intresse av att hjälpa andra människor och ställer främst andras behov framför mina egna. Även om detta är en bra egenskap är den ändå ganska dålig då man måste vårda sig själv för att kunna finnas till för andra. Själv behöver jag fokusera en del på mig själv för att jag ska må bra. Anledningen är för att jag har en sjukdom, dock fortfarande till viss del osagd vilken jag har, men det finns misstankar om EDS-HT (Ehlers-Danlos syndrom - Hypermobilitetstypen).

 

Den här bloggen kommer handla mycket om hur jag påverkas av mina symtom och om hur min resa till svaret fortskrider. Idag har jag mer information än tidigare och det finns framsteg i min utredning som kan leda till ett svar inom (förhoppningsvis) en snar framtid.

 

En del av innehållet kommer handla om EDS som då är den sjukdomen/syndromet som misstänks. Det kommer även handla om min vardag, undersökningar/sjukhusbesök och även om mina tankar och funderingar om framtiden, (arbete, familj, barn o.s.v.).

 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0