v. 31♡


Dagarna går och nu är det bara 9 veckor kvar tills vi får träffa vårt mirakel♡ Vad jag längtar!

I morgon är det nyår vilket innebär att det snart är vårt år. Det år som allt kommer förändras. Till det bra♡ 

Nyår kommer firas hos min sambos far med hans flickvän, samt T's systrar och hans ena systers sambo. 

Undrar om jag klarar vara vaken till 12 slaget då jag på senaste tid behövt lägga mig tidigt då jag varit så trött. Det beror ju bland annat på den urinvägsinfektionen som provsvaren visade på. Sen smärtan med.. 

Det märks att det blir jobbigare att göra vardagliga saker nu när det är ganska få veckor kvar. Att jobba är en mardröm då jag inte kan gå efter ett pass i butiken. Mina höfter smärtar så mycket att benen viker sig och jag kan knappt ta mig framåt.. Usch, aja. Jag får stå ut de sista veckorna. Tiden går som tur väl fort nu så. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0