Uvi

Det verkar som att jag åkt på en urinvägsinfektion så här nu i v. 31.. Det har väl pågått under några dagar men blivit värre för varje dag. Idag kände jag att jag behövde kolla upp det så med hjälp av framför allt internet så kom jag fram till Uvi. 

Jag ringde både mamma (den person som man alltid vänder sig till) som rekommenderade tranbärsjuice som jag fick springa och handla 20 min innan affären stängde. Sen ringde jag journummret till läkarna som bad mig spara morgonurinet imorgonbitti då det ger bäst resultat för att se om det finns bakterier i urinet. Sen skulle de återkomma runt 8 imorgon och ge mig en tid för att komma in. 

Så nu ska jag sova för att vara lite pigg imorgon!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0