Aj, Aj, Aj

Jag undrar hur ont jag kommer ha imorgon...
 
I lördags målade jag tak samt väggar då min syster bygger ett hunddagis så måleri stod på schemat. Samma sak stod på schemat dagen efter men då stod jag och älsklingen ute istället och målade bräder så det var mycket skönare att få vara i solen! :)
 
Och i söndags jobbade jag även hos min andra syster i 6 timmar innan jag åkte till hunddagiset. 
 
Vidare idag så körde jag T till uppskrivningen som ni redan vet och sen pluggade jag ute i solen i skolan medan tiden skulle fördrivas. Blev också en vända till oxgrillen för lite lunch och sedan ica för lite glass. Promenerade runt lite i stan också fram tills kl var 12:30. Då var det dags att gå till lektionen. 
 
Passade på att sitta i solen vid rasten i 20 minuter för lite friskt luft i detta sommarvädret. Jag har faktiskt fått en hel del färg redan och det är egentligen bara vår! :D Me like!
 
Jag försöker alltid få mycket färg så fort solen är framme och det är varmt. Det har blivit lite som en tävling, jag vill alltid vara brunast! Haha..
 
Dessutom har jag lärt mig att bara sitta och ta det lugnt i solen, innan blev jag för rastlös för det.. 
 
När det sedan blev hemfärd från skolan så klippte jag gräset på både framsidan och baksidan här hemma. Jag trimmade på de platser där jag inte riktigt kom åt med gräsklipparen samt att jag sedan valde att springa 3,5 km framåt kvällssnåret också! Snacka om att ha mycket energi nu när solen är framme, (allt för att få solen att steka på kroppen!)
 
Däremot har jag sedan målningen vid hunddagiset, ont i axlarna samt från att jag vaxade bilen. När jag sedan bestämde mig för att klippa gräset samt springa också så känner jag att jag kommer ha ganska rejält ont i morgon.
 
Det bästa är att jag idag verkligen har njutit så just nu bryr jag mig inte. Jag känner verkligen att jag har levt idag så det kommer jag få leva på imorgon! :)
 
Må gott! 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mypathtomytruth.blogg.se

En blogg som handlar om mitt liv som ensamstående mamma. Bor i hyreshus på landet med mina 2 barn och våra 2 katter.

RSS 2.0